20 mai 2009

10 ööd hiljem

Jälle öö. Ega ma päeval siin ei istukski. Katus on maas. Ma mõtlen majal. Osalt on juba kile peal ka. Öösiti peab vihma kuulama. Jax turnib juba üleval nagu vana mees. Isegi mina olin sunnitud üles ronima. See kõik võtab jube kaua aega. Nii umbes terve suve.

Õunapuud, kirss ja ploon õitsevad. Toomingad ka veel. Ilus on. Muru venib. Võililled naeravad mõnuga. Nagu oleks unustanud, kui kõrge kuhi neist möödunud aastal tekkis. Seekord ei teki. Paljunegu. Mingu või maailm hukka, minul on mõelda muud...

Mina pean mõtlema blogist,
esitlus valmis on ka.
Kodukas sisaldab pilte,
paljust veel aru ei saa.

PPT sain 7.-8. klassiga tehtud. Nad oskasid suures osas ise, aga sain vahel tarka ka panna. Järgmisel nädalal katsume SmartBoardi peal maha mängida. Arenen mis hirmus. Poiss vaatab kurva pilguga, et jälle sa lähed arvutisse. Mees suhtleb ainult kell pool kuus hommikul.

Arenguvestlused ka veel. Üks juba peetud, läks kenasti.
Homme läheme klaverisaatjaga laulu harjutama.
Muide need eelmised pildid on hirmsad. Fotokas oli Manuali peale keeratud, aga kes seda märkas...
Panen täna ka ühe pildi. Jana ja Teele linnud. Pealkiri "Tülis" Mitte et nemad ise tülis oleks. Ma ei mäletagi, et nad kunagi oleksid olnud. Pilt saaks parem, kui taust ära lõigata. Teine kord.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar